望鲤阿

没严重洁癖但不喜欢逆。真踏马别来烦我,老子真的很讨厌逆但不需要被别人定义好吧?
头像随意不用问我。
不可以二传任何平台尤其空间。

啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊盖盖啊————盖盖我爱你啊啊啊啊啊啊啊啊————我爆炸了!!!我飞上云霄转圈圈啊!!!!!呜呜呜呜呜呜呜呜呜喻总!!!!喻总!!!!喻总好苏苏苏苏啊啊啊好帅啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!!!盖盖最好了!!!!我一路尖叫着从去吃烧烤的路上回寝室!!!我爱你我爱你我爱你爱你——QQQQAQQQQ!!哈哈哈哈海绵宝宝好搞笑啊搞上去233333333

☢≡秘密下水道≡☢:

《Spongebob Squarepants Theme Song》

Are ya ready kids? 
Aye Aye Captain! 
I CAN'T HEAR YOU! 
AYE AYE CAPTAIN! 
ohhhhhh!!!! 
Who lives in a pineapple under the sea? 
SPONGEBOB SQUAREPANTS! 
Absorbant and yellow and poreous is he
SPONGEBOB SQUAREPANTS! 
His nautical nonsense be somethin you wish
SPONGEBOB SQUAREPANTS! 
Then drop on the deck and flop like a fish! 
SPONGEBOB SQUAREPANTS! 
Ready? 
SPONGEBOB SQUAREPANTS! 
SPONGEBOB SQUAREPANTS! 
SPONGEBOB SQUAREPANTS! 
SPONGEYBOB SQUAREPAAAANTS!!! 

============================

逗比森快~:) @望鲤公 

评论 ( 9 )
热度 ( 528 )

© 望鲤阿 | Powered by LOFTER